Tema: Re: garmin vs polar
Autorius: bat0nas
Data: 2018-09-20 14:10:54
spam <spam@spam.com> Wrote in message:
> Batonai, pas tave irgi Elevate HR sensorius? Ar tavo išvados tokios pat,
> kaip ir Rėjaus?
> O kaip build quality? Dabartiniam V800 priekaištų neturiu - atlaikė
> beveik 4 metus, pabuvojęs labai įvairiose sąlygose. Kas užkniso, tai
> krūtinės diržas - ir nelaiko, ir tingisi užsidėti :)

Aš naudojau/testavau:

Fr620 diržas
Fr645 optinis HR + Music
Fenix3 diržas

Koks sensorius - nežinau.

Tai fr serija man lengvučiai, plastmasiukai. Bet tendecija
 vėlesnių modelių eina į solidumą.
Fenix - tvirti, sunkūs, solidūs.

Tad negaliu čia kažką daug apie vivoactive pasakyti, nes tai ne
 mano mėgiamas segmentas.

Fr620 ir fenix 3 gps tikslumas bėgant ok, einant tarp namų ir
 medžių - tragiškas.
Fr645 gps tikslumas priimtinas, bet ne panacėja.

Rinkis pagal boudžetą.

Bet Garmin man patinka ekosistema, daug kolegų ir draugų naudoja
 (suunto ir polar - vienetai).

--

-
bat0nas