Tema: Re: garmin vs polar
Autorius: nekas
Data: 2018-09-19 13:13:34
Nusipirkes pasizaidziau su tais appsais ir skinais, bet neradau
kazkokios naudos sau, tai viska ismeciau ir nieko papildomo nenaudoju,
kas yra build-in to man uztenka. Aisku, as jo nenaudoju kazkokioms spec.
treniruotems ar hikinimams sekti, o tik kaip activity trackeris / step
counteris su HR, phone notification ir laikrodis, - tai uztenka kas yra
standarte. Bandziau kur yra "weight training" gali susideliot plana ir
paskui jame loginti reps/sets... Bet tai irgi visiskas gimmickas, 10x
patogiau ant popieriuko uzsirasyt.