Tema: Re: Savaitė su Huawei P20 Lite
Autorius: Sunday
Data: 2018-06-26 09:27:15
Nekaltink Android del gamintojo tiuninguotu nesamoniu ar siaip kokiu jo
gliuku. Pas mane devaisas su Android One. Youtube su castinimu i
chromecasta veikia puikiai ir be jokiu batarkes siurbimu.
Senesni tureti aparatai irgi castino youtube i chromecasta be problemu.
Gal paprasciausiai rankos kreivos ir telefu nemoki naudotis. Arba teliku.