Tema: Re: Savaitė su Huawei P20 Lite
Autorius: Exo
Data: 2018-06-25 16:29:31
Na, jei kalbant apie hardwarą, tai senukas N5x buvo way solidesnis
devaisas visom prasmėm ir plastikas malonesnis ir ekranas ne toks
"slidus" ir kamera geresnė. O palyginus su jobaliu SE, tai komedija -
šviečiant saulei su akiniais ekrano praktiškai nesimato (ant SE matosi
puikiai), pastoviai šen bei ten lagas, SE jokio lago niekur niekada.

Na o apie patį androidą, tai aš patylėsiu, tik pvz pasakysiu, jog norint
kad youtubo castinimas į TV tvarkingai veiktų, man reikėjo prasipisti
visą savaitgalį ir išsiaiškinti, jog googlo appsas youtubas, nesusišneka
su androido power management'o sistema ir ta pamačiusi kiek batarkės jis
ryja, pradeda blokuoti. Bet atjungus šitą problemos nesibaigia ir norint
kad castinimas veiktų tvarkingai dar reikia išmesti visus updeitus ir
tik tada googlo appsas youtubas, pradeda tvarkingai veikti googlo OS
androide... Čia beja tas pats ir pas senuką N5x yra (jau maždaug metus
laiko), čia ne P20 lite problema... Pas jobalį tokių problemų nekyla,
ten youtubas tiesiog veikia...

Exo