Tema: Re: Sony Ericsson Active
Autorius: vaikis_dirba
Data: 2012-05-25 14:56:55
Klausyk, Dainiushai, ne visi su hidraulikom dirba :) Man brėžiniai labai
retai aktualus. Svarbiau sąskaitėlę gautą peržiūrėt, paštą persiust ir
pan. Tam užtenka ir nedidelio ekrano. Tam kurt laptopą (rankos tai
purvinos!:)) ar tampytis šiufelinio dydžio įrengimus neturiu jokio noro.
O ir mano darbo tam ceche - 5-15% laiko...