Tema: Re: Sony Ericsson Active
Autorius: padugne
Data: 2012-05-24 22:28:56
On Thu, 24 May 2012 22:00:27 +0300, vaikis wrote:

> Tiesiog reikalingas naujas telefonas. O kadangi darbas toks, kad ir prie
> įrengimu tenka pabūti, tenka ir purvinom rankom pačiupinėti, gan dažnai
> krenta, daug dulkių ir t.t. Tai ir mastau, gal Active man visai tiktu.
> Androidas būtinas. Jei ne ši sąlyga, pasirinkimas padidėtu, o dabar
> nekas...

O tai ka dar rinktumeisi? Gi be Androido praktiskai daugiau nieko
outdoorinio nebeliko jei neskaityt WM kuriozu is enterprise pasaulio tipo
intermec, psion, motorola ir pan. Ir tai kazkaip netikiu, kad sutiktum
vartot kaip ehm.... "kisenini" telefona :)
Ar cia turi omeny dumbphone tipo samsung e27xx ar nokia 3720c?

> Kuria prasme? Fiziškai storas, ar daug aliektros talpinantis? Dėl

Tiesiogine, aliektrine. Nes jei gali gyvent su bloznu akumu tai labai ql
sprendimas butu Panasonic Eluga. Gali plaut po kranu. Ju yra laisvai
pirkt ir europoje, i japonija vaziuot nereikia. Kaina labai protinga.
Labai malonus paimt i rankas, po kitajozu/korejieciu plastmaskiu tiesiog
spinduliuoja kokIbe ir "verte". Ir nelauzia kerzinio bato imyzhio. Jei
dar nebutu tokie idiotiski socketu kamstukai tai butu isvis zjbs.
Bet juokinga batarke (tipiskai japoniskos talpos) ir amoledas. Uztat
sociai powerio, moderni OMAP dualcorine platforma, 4.3" displejus,
pagimdys upgreida i ICS. Flasho tiesa neperdaugiausia, gal 4gb

Kas link Xperia Active, tai yra 2 metu senumo platforma (MSM8255),
identiska Nexus1 ir pirmam HTC Desire. Tragiskai mazai flesho (320mb),
mazas ekranas, tupas rezistyvinis touchscreenas, bet uztat veikia ir po
vandeniu. T.y. dziaugsmo nebus, su narsykle ir doku perziura ant jo
rezoliucijos gali buti liudna.

Dar yra toks Motorola Defy+. Bent jau padorus 4" displejus, daugiau
flesho. Bet seip irgi jau "nurasytas" ir platforma tas pats 2 metu senumo
snapdragonas. Bet jei jau prispirtu ir neiseitu imt parnasloniko, tai
turbut apsistociau ties tuo defy+.

Yra seip ir kruvele kinietisku outdoriniu kurineliu, kai kuriuos netgi
stumdo visokie jcb, bet ka as zinau...

--
kthxbai.