Tema: Re: Ar tablete su 3G eina normalei naudoti telefono funkcija?
Autorius: svk
Data: 2012-05-25 08:27:20
Nėra čia ką komparinti, tu dar kokių 5" zumzungą note įtrauk į savo
neadekvačius palyginimus ir pasakyk, kad jis tampytis dar geresnis. Bet
kadangi kiti nesitampo, o naudoja, skaito ir žiūri į ekraną, tai ekrano
dydis yra svarbus faktorius - man obuolio ekrano yra dar per mažai. O
jei jau kalbam apie ekranus, palygink ppi:
Zunzungas - Super AMOLED Plus capacitive touchscreen, 16M colors
Size 	800 x 1280 pixels, 7.7 inches (~196 ppi pixel density);
obuolys - LED-backlit IPS TFT, capacitive touchscreen, 16M colors
Size 	1536 x 2048 pixels, 9.7 inches (~264 ppi pixel density)
O jei dar gyvai pamatytum, nežiūrėdamas į lenteles, tai gal suprastumei,
kodėl obuolio ekranas yra kažkas tokio.