Tema: Re: Ar tablete su 3G eina normalei naudoti telefonofunkcij
Autorius: padugne
Data: 2012-05-23 21:45:02
On Wed, 23 May 2012 14:47:28 +0300, Sigitas wrote:

> daiktas kelionems :
> pokalbiams nereikalingas,bet interneto reiketu(pastas,puslapiai)
> kad butu galima skaityti knygas ( svarbu-nevargtu akys -koks dydis
> rekomenduojamas?) ir aisku naudotis mediaplejeriu,bet pagrindas-knygos.
> na ir lietuviska dainele-patikimas,pigus :-)))

Cia neturiu ka patart, pernelyg daug visokiu "jeigu" ir tiesa pasakius
siuo metu rinkoje nematau nieko idomaus.

Jei man paciam siuo metu mirtinai kazko prireiktu kelionems ir knygoms,
tai turbut imciau kazka su e-paper. Tipo kindle ar sony prs-t1. Baterke
laiko menesi, lengvas, kompaktiskas, nebrangus, skirtingai nuo tradiciniu
tabletkiu puikiai matosi net ir ryskiausia diena. www nors ir veikia, bet
tik is bedos.

Dydis irgi toks labai keblus klausimas. Priklauso nuo to kaip keliauji ir
ka pasiryzes tasyt. 7" ar pan turbut bus optimalu, full size 10" ipad'as
jau truputi gremezdiskas. Bet jei pasiryzes tampyt (kartu su pakroveju)
tai kodel gi ne?

Kitaip tariant, kas patinka ta ir pirk. Vistiek viskas bus blogai.

--
kthxbai.