Tema: Re: galaxys nexus: fotoaparatas (mini review)
Autorius: bat0nas
Data: 2012-05-22 08:00:16
Na su viskuo maždaug sutinku.

Mane labiausiai erzina prasta kokybė mažo apšvietimo atveju. Nemėgstu
blykstės naudoti (gal todėl, kad naudoju DSLR). O be blykstės gaunasi
kažkoks totalus triukšmas. Bet matomai čia nieko tikėtis neverta, nes šios
bėdos dar net ir muilinėse ilgai neišspręs.

Tas greitas fotografavimas man dažniausiai baigiasi totaliu out of focus.
Kaip vienas forumas rašė - geriau jau vieną nuotrauką kokybišką tas Nexus
padarytų nei dešimt be fokuso. Čia bėda turbūt yra tame, kad imamas pirmojo
kadro fokusas. Jei pirmą kadrą pagauna blogai, arba jei objektas judantis
(pvz vaikai judrūs kaip tas marsietis šuo John Carter'yje).

Filmavimu patenkintas. Filmuoja geriau nei 1K Lt kainuojati SD raiškos
kamera.
Nuotraukų kokybė dienos metu - super.
Nuotraukų kokybė prasto apšvietimo atvejais - sucks big time!

Po to, kai pradėjau naudoti Nexus, beveik niekur nebesinešioju savo DSLR
(kalbu apie kasdienes išvykas, pasivaikščiojimus). Tiesiog nebėra reikalo.

"Toxis"  wrote in message news:jpe82l$onf$1@trimpas.omnitel.net...

Nugy ka, prasitryniau ispanijoj savaitele, specialiai fotkinau daug su
nexusu+ paprasta muiline + kazhkoks psiaudo geras canon'as (kokiu 4/5 metu).
Canonas laimejo I vienus vartus (jokia staigmena), bet shtai kas man buvo
staigmena, kad geroj shviesoj nexuso nuotraukos atrodo labai neblogai - ne,
visgi neperspjauna net muilines, bet jau netoli.. Bet jis turi viena dideli
pliusa - fotografavimo greitis - gaudzhiau kol tekshis banga - jokiu
problemu, fotkina greichiau, nei pirshtas speja spaudinet, visa laik fokusas
kur nustatei (dar pliusas - fokusavimas badant pirshtu tikrai smagus
dalykas:). Chia kaipir nieko naujo nepasakiau, bet shtai kas man buvo labai
didele staigmena - tai filmavimo kokybe. Perspjauna tiek canon'a tiek
muiline, absoliuchiai kita lyga, o tiesa pasakius man rods perspjauna
(subjektyviai lyginant ish atminties) ir prieteliaus filmavimo kamera -
kokybe nuostabi (tiek sauleta, tiek apsiniaukusia diena).
Ir be abejo panoramines nuotraukos - taip, noretusi geresnes raishkos - bet
shiaip uber.
Reziume - smartphonine kamera laaabai ish bedos, bet jau galima naudot kaip
pilnaverti fotoaparata (neipareigojanti), jei neturit jokio kito, bet shtai
pirkt atskirai filmavimo kamera (muiline:) - absoliuchiai nebera reikalo..
tiek