Tema: Re: galaxys nexus: fotoaparatas (mini review)
Autorius: klaustukas
Data: 2012-05-22 01:43:59
o as filmavimu kaip tik nusivyliau - poros metu senumo sony muiline hd
filmuoja smarkiai geriau, net kai daug sviesos. o siaip reziume pritariu. 5
metus buvo gasdinama, kaip telefonu kameros numarins fotoaparatus - laukim
sekanciu dar 5 metu gasdinimo.
dar kas knisa nexuse: nera dedikuoto kameros mygtuko. sutinku, ne pastoviai
reikia, bet praverstu. plius jei naudojai kaip fotika (bent jau pas mane)
turi iseiti lauk is kameros meniu, nes palikus ir vel atrakinus telefona,
daznai kamera buna pakibusi ir nieko neberodo....

"Toxis"  wrote in message news:jpe82l$onf$1@trimpas.omnitel.net...

Nugy ka, prasitryniau ispanijoj savaitele, specialiai fotkinau daug su
nexusu+ paprasta muiline + kazhkoks psiaudo geras canon'as (kokiu 4/5 metu).
Canonas laimejo I vienus vartus (jokia staigmena), bet shtai kas man buvo
staigmena, kad geroj shviesoj nexuso nuotraukos atrodo labai neblogai - ne,
visgi neperspjauna net muilines, bet jau netoli.. Bet jis turi viena dideli
pliusa - fotografavimo greitis - gaudzhiau kol tekshis banga - jokiu
problemu, fotkina greichiau, nei pirshtas speja spaudinet, visa laik fokusas
kur nustatei (dar pliusas - fokusavimas badant pirshtu tikrai smagus
dalykas:). Chia kaipir nieko naujo nepasakiau, bet shtai kas man buvo labai
didele staigmena - tai filmavimo kokybe. Perspjauna tiek canon'a tiek
muiline, absoliuchiai kita lyga, o tiesa pasakius man rods perspjauna
(subjektyviai lyginant ish atminties) ir prieteliaus filmavimo kamera -
kokybe nuostabi (tiek sauleta, tiek apsiniaukusia diena).
Ir be abejo panoramines nuotraukos - taip, noretusi geresnes raishkos - bet
shiaip uber.
Reziume - smartphonine kamera laaabai ish bedos, bet jau galima naudot kaip
pilnaverti fotoaparata (neipareigojanti), jei neturit jokio kito, bet shtai
pirkt atskirai filmavimo kamera (muiline:) - absoliuchiai nebera reikalo..
tiek