Tema: Re: Nauja sim korta
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-05-16 23:48:52
Atsirado papildomas SIM inicijuotas STK meniu su visokiom nesamonėm, iš
kurių patogi yra galimybė sužinot nemokamo laiko, interneto ir pan. likutį
(šita info po užklausimo pareina sms iš 1301),. Gal kas žino ar čia
nemokamai (paprastų sms kainomis), ar kokia nors itin mokama paslauga?

Numerių ir sms talpos niekaip nesugebėjau pažiūrėt su Touch Pro2, rodo tik
kad nieko neįrašyta.