Tema: Re: Nauja sim korta
Autorius: audrius
Data: 2012-05-16 18:56:53
pries ~3 dienas isitikinau, kad aptarnavimo kokybe IR kaina tele2 omny apshiko, del rysio kokybes kartais turiu pretenziju, bet cia chuj poimiosh, nes ir su bite ir su teledema buna

disclaimer: paprastas verslo vartotojas - 2 abonentai, paslaugu uz ~100-120Lt/men vidurkis

"Arj" <root@ibm.com> parašė naujienų news:jovr4s$32e$1@trimpas.omnitel.net...