Tema: Re: Sony mobile
Autorius: shadow
Data: 2018-05-08 10:55:41
Su salyga,kad sony su 1+ galiu lyginti ne is nuogirdu,pritariu -
 oxygen lenke ankstesni sony softa.
O bet taciau,berods su xz atsiradimu sios bedeles nebeliko. Net ir
 ivairiuose review pabreziama,jog dabar sony androidas vienas
 svariausiu.
Ir del samsungo sutinku. Buvau iskeites z2 i s6. Iskenciau sav ir
 butent del tos priezasties

--
shadow