Tema: Re: Sony mobile
Autorius: Zyza
Data: 2018-05-08 10:23:21
Tikrai taip, Samsungai lygiai tokį patį bloatware turėjo, kai rinkaus.
Dabar kiek žinau samsungai truputį sumažino su tuo, nežinau kaip pas
sony. Bet šiaip kas dar nepatiko, kad sony sulėtėjo tiek vienu metu, kad
teko reset'ą daryt (nors programas ir buvau pravalęs gerai). Gal vėlgi
dabar tokių dalykų nebėr dėl androido kokių nors dalykų.