Tema: Re: TomTom navigacija
Autorius: kufass
Data: 2018-04-10 22:44:33
Truputi netaip.
Pradzioj reiketu isimest versija is google play, daeiti iki zemelapiu
instaliavimo ir isinstaliuot ta versija.
Tada jau det pachinta versija ir instaliuot.
Cia svariam,pirma kart instaliuojamam telefonui.

"PxYra"  wrote in message news:pag3he$564$1@trimpas.omnitel.net...

pamirsk viska ka skaitei
1. http://forumas.gps.lt/viewtopic.php?f=42&t=6111
2. https://mega.nz/#!zFJRSYZK!As744SFwe6zWHu8sKcTGGaXAdut-G_V7YYH0ABKCcPY
atsarginis, dazniau naujinamas variantas
https://4pda.ru/forum/index.php?showtopic=810138&st=1380#entry66580629
klausimams iskilus
https://4pda.ru/forum/index.php?showtopic=810138

siunties patchinta apk, paleidi androide, leidi parsisiust norima mapa,
uzdarai dar karta leidi, zemelapius automatiskai atsius i ta laikmena
kurioje daugiau vietos