Tema: Re: TomTom navigacija
Autorius: crt
Data: 2018-04-09 15:22:22
Google maps galima naudoti be interneto, tik reikia atsisiųsti prieš tai
norimos teritorijos žemėlapį. Jei nesigauna naudoti google maps, turbūt
nesigaus ir tom tom. Google maps daug paprasčiau visakas, sakyčiau -
baksteli pirštu vietą arba parašai pavadinimą ir spaudi directions, tada
Start. Viskas.