Tema: Re: Pirkit naujus telefonus
Autorius: PxYra
Data: 2018-04-04 19:50:30
cia nuo telefo priklauso, jei pirksi anu laiku mid-end tai dar puse velnio
suksis, pvz. mano Redmi Note 2, buciau nekeites jo jei NFC nebuciau ir OIS
uzsimanes, pasiimiau anu (2015) laiko hi-end LG G4 skraido kai bitute, dabar
jau noriu didesnio nei 5.5'' bet 18:9 nepatinka, reiks Mi Mix'us ko gero
medziot