Tema: Re: Android 7
Autorius: bat0nas
Data: 2018-04-02 19:15:03
On 2018-04-02 16:03, PxYra wrote:
> galima placiau apie kai kurias

> WTF is dis? jei naudoji launcheri su iconu packais

Žibintuvėlio greitam įjungimui tiesiai iš Launcher'io.

> o standartiniu priemoniu kurios nors ir giliai uzkastos neuztenka
> vaiduokliam sumedziot?

Nežinau jei atvirai.
Pvz mano Samsung ragelio atveju Samsung užmigdo nenaudojamas programas
po trijų dienų. Greenify - iš karto.
Tiesiog mano baterija nusibaigusi. Originalių nebėra. Tenka nesąmonėm
užsiimti.

> vietoj sito megstu Omich

> turi sita fynta MS launcheris

Na aš nežinau geresnio Launcher'io nei Nova. MS bandžiau.. pritrūko man
ten kažko.

> ka supranta gero?

Ta prasme? Newstand yra google naujienų prenumeratos programa.

> TomTom is google store pakolkas da best navigacija

Visada galvojau, kad Sygic - belekaip gerai. Dabar paskutinę kelionę
(važiuoju du kartus per metus po EU) naudojau visas tris iš karto
(Google Maps, Sygic ir Waze).
Beveik garantuoju, kad su TomTom analogiška situacija - vis tiek kažkas
bus ten negerai, dėl ko reikės dar dviejų navigacijų.

> Movit liuksiska, nepaklysi su ja

Na aš trafi ne dėl paklydimo. Tiesiog greitam grafiko susiradimui ir
autobuso troleibuso realtime vietos. Tikiu, kad pilna alternatyvų.

> kas cia per xuinia?

Alkoholikų programėlė.