Tema: Re: androidu valdymas
Autorius: asd
Data: 2018-03-22 12:43:22
On 2018-03-22 12:30, Vytook's wrote:
> A tu nenori jiems visiems dar suinstaliuoti kokį keylogerį be jų žinios?
> O gal tu nori pasakyti, kad tavo rankose yra krūva svetimų guglo account'ų?

Vytook'ai. su visa pagarba.. Taip, noriu pasakyti, kad mano rankose
kruva gmail accountu. Vaiberiai rekalingi darbo reikalams, telefonai
darbiniai. Kokie dar klausimai ? Realiai jau vien gmail accountu
konfiguravimas kiekvienam telefone vargo vakariene, bet sito kiek
suprantu tikrai nepavyks automatizuoti..

Pacios programos kiek matau per https://play.google.com/store/apps
pasiekiamos, aisku nepatogu, kad jungtis prie kiekvieno google accounto
atskirai reikia, bet geriau nei telefonus visa diena maigyti..

O va, kad google leistu sujungti paskyras i tam tikra grupe ir vienu
metu instaliuoti i visus.. Va cia tai butu ko reikia.