Tema: Re: Prisijungimas prie banko
Autorius: Nerijus
Data: 2018-03-21 16:31:33
On 2018-03-21 04:10 PM, Aladdin wrote:
> O iš kur tokia info, kad kažkas pas mane guli? Dar tokio sulution'o
> negirdėjau, kad privatus raktas būtų splitinamas...

	Skaiciau protokolo specifikacijas. Jei gerai pajieshkosi, tai kazkur
pas estukus yra padetas pdf'as. Siaip realiai ten ne viskas iki galo
aishku, bet plius minus parashyta kaip RSA raktas saugomas skirtingose
vietose.
	Nors man vistiek ten vietomis labai jau sudetingai ir mistishkai
padaryta, neaishku del ko taip. O ir neaishkiu/nutyletu vietu daug. Tipo
kazkaip "prisirisha" prie telefono HW, bet nerasho kaip. Ytarciau, bijo,
kad kas nenukopintu to rakto. Bet jei neskelbia algoritmo, tai
tikriausiai jis nelabai patikimas. Nu ir t. t.

	N. M.

	P. S. Tikrai bent ~puse rakto sedi pas tave, todel nebijok, jie uzh
tave vieni irgi nieko negali padaryti. :-)