Tema: Re: Kokią kortelę talpos pirkti?
Autorius: Labaigerasnikas
Data: 2018-03-12 20:02:56
paprastai debesis sinchronizuoja telefo turini, tai paprasciau turet kortele
ir kopija debesyje, negu nukelinet kazkur is telefo.

"Korke"  parašė naujienų news:p83v79$toh$1@trimpas.omnitel.net...

na korteles arba siaip drasiems, arba kuriems duomenys jose nera
kritiskai svarbus arba dar backupinti debesyje. (atmetant grupso
paranojika caponi, kurio matyt adresbukas ir fotkes labiausiai domina
nsa, gru ir pan.)
Turint intika, as nesupantu kam zaist su likimu, kai visada gali is
debesies pasiimti, jei prireikia pasiziuret ar parodyti. Arba negi buni
tik su mabilke keleta dienu be intiko ir per jas prifotkini ar
prifilmuoji tiek, kad netelpa i mob vidine atminti ir neturi kitu var
kur nukrauti tai.