Tema: Re: nenaujo iphone pirkimas?
Autorius: mindau
Data: 2018-03-05 16:38:29
nu jis perejo nuo 5S an SE, nepasijaute "upgrade" :-) nu ir kazkaip karts
nuo karto jis uzkibdavo is niekur nieko.. priinstaliuota ten tikrai nieko
nebuvo.. eilinis darbinis tel naudojamas tiesiog is dezutes.
su 6S dabar viskas lengvai ir graziai tokiom paciom salygom.

"Exo"  wrote in message news:p7jkhg$pe7$2@trimpas.omnitel.net...

Man irgi labai įdomu (apart ekrano dydžio...)

Exo