Tema: Re: NEK
Autorius: PxYra
Data: 2018-02-18 13:46:44
kad laiko tai laiko, sita visiem px, nepx yra tik tai kad pas visus
coolpad/chuwi nera KOKYBES, jie ideda tik gera ekrana, dar plius minus
korpusa, fotikai sudini buna, talpios batarkes feikines, dual cameros daznai
pasitaiko feikines, rom'ai nedaslifuoti, dazniu reikiamu europiniu nebuna,
suporto nulis
"Vytook's" <TRINTI_vytautas59@inbox.lt> wrote in message
Kaip tik aš norėjau atsifutbolinti nuo tokių paslaugų, bet mane įkalbinėjo
nupirkti šitą nagruzą. O dėl Coolpadu, su jais jokių neišsprendžiamu
problemų  man nebuvo ir aš jais visiškai nesiskundžiau.

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/