Tema: Re: Q: gerai fotografuojantis ragelis
Autorius: Bronco
Data: 2018-02-02 21:34:20
On 2018-02-02 09:01, Caponi wrote:
> Reikia tai jam iki 300Eur, o S7 buvo kaip etalonas paminėtas, kaip ir
> lyg ir suprantant, kad S7 už tiek nebus...

Tai aš jo poreikį supratau teisingai, ir Moto Z yra būtent tai, ką
daktaras išrašė. Kaina amazone pagaunama iki 300 EUR, o kamera plius
minus S7 Edge lygio.

Pats kažkada šitą reikalą nagrinėjau detaliai, t.y. S7 Edge vs Moto Z
kameras ir įsitikinau, jog vienur S7 Edge lengvai pirmauja, kitur Moto
Z. Mano subjektyvia nuomone, tai sulyginamos kameros, o įvertinus, jog
S7 Edge pigiau 400 EUR negausi, kai tuo tarpu Moto Z kaina 300 EUR ar
net truputį mažiau, tai kaip ir nelieka smarkiai apie ką mąstyti.

Moto Z tik minusiukas yra baterijos talpa, bet jis palaiko Moto Mods,
tai labai panorėjus, galima nusipirkti ir prikabinamą bateriją, berods
yra 3200 mAh variantas. Sumoje gautųsi ~ 5800 mAh ir vis tiek pigiau už
S7 Edge.