Tema: Re: IP68 ragelio rekomendacijos?
Autorius: skaitytojas
Data: 2018-01-24 16:43:20
Esu kažkada HTC One (neatsparus vandeniui) išmaudęs unitaze, tai kurį
laiką veikė su pašalinais efektais, tokiais kaip, kad neveikė ausinių
jungtis ir dar kažkas. Bet finale vistiek paskendo, kai kišenėje
išsiliejo toks vaistinis skystaliukas nuo niežėjimo. Dabar turiu Samsung
S7, tai pusvalandžiui buvau netyčia pamerkęs į vandenį su druska ir
vaistažolėm (gydymo tikslams toks buvo). Biški persigandau, bet
ištraukus veikė normaliai. S7, aišku, jau ir deklaruojamas, kaip
atsparus vandeniui, bet nemanau, kad ilgiau nei keliom minutėm labai
sveika būtų jį maudyti. O kaip aš jį įmerkiau, tai tiesiog gulėdamas
lovoje atbula ranka dėjau kažkur sau už galvos ir tikėjausi, kad
pataikiau tiesiog ant lentynos, o ten pasirodo indas su tuo vandeniu
buvo padėtas, ir tą pamačiau tik atsikėlęs po pusvalandžio :)