Tema: Re: IP68 ragelio rekomendacijos?
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-01-23 22:31:12
bbž kur tu jį pirksi už kiek ir kur eisi kai serviso reiks :). Nes su LG
kokybe, tai taip po klaustuku, patirtis G2, G3, G4.....kartos keičiasi,
gedimai tie patys :). G5 GPS'as taip irgi bbž, kartais atrodo, kad
antenos nekontaktuoja :D

o ir nesiūlai gi aš jo, tik kaip variantą primenu :). Man reiktų tūlike
neskęstančios, Xcover4 imi ir tiek

O ten koks S7 Edge?