Tema: Re: Vėl pataisė
Autorius: amenox
Data: 2018-01-24 15:55:35
http://24gadget.ru/1161066094-v-iphone-poyavitsya-funkciya-otklyuchayuschaya-iskusstvennoe-snizhenie-proizvoditelnosti.html

Hehe.  Va dabar normaliai pataisė. :)

"Rrr"  wrote in message news:p3i1dl$ou2$1@trimpas.omnitel.net...

Nusipirkus iphone ji galima updatinti maximum 2 metus po jo isejimo. Po
to jau turi buti px bugai, skyles ir kitkas, nes padarius updeita galesi
tiesiog eit pirkt naujo, na, arba gadint sau nervus.

Mano manymu, visi sitie updeitai 0 reiksmes, lyginant su tuo, kaip
sukasi telefonas po tu updeitu. Svarbiausia retkarciais pasidaryt kopija
ir tiek. Greiciau apple pasiks, negu tave nulaus ten kazkas. Yra dar
vaikstancius su visokiais 3/4 iphone ir velnias ju neima, be jokiu
updeitu. 6 iphone reikejo sustoti ties 10 ios'u.