Tema: Re: Vėl pataisė
Autorius: Bronco
Data: 2018-01-22 20:21:29
On 2018-01-22 10:55, rr wrote:
> O sūnaus N5 po 1,5 metų išėjo į boot loopą, garantinis pareiškė aik nx,
> nes korpuse matosi pažeidimas, suremontuot galim už 170. Viskas baigėsi
> Xiaomi A1.

Kaip ir sakiau, N5 nepasižymėjo išskirtine kokybe. Vien pokštas su
antenos kontaktais ko vertas :) O oficialaus N5 serviso Lietuvoje nebuvo...

Šiaip, man iš visų nexusų iki šiol N6 geriausias. Net iki šiol nematau
rinkoje jokio aparato verto jį pakeisti. Tai tas netenkina, tai kitkas.
Bet čia mano IMHO, nes man žiauriai nepatinka išgaubti stiklai ir 18:9
santykis. Taip pat neįsivaizduoju, kodėl turėčiau atsisakyti stereo
garsiakalbių, nukreiptų į veidą.

Realiai šiuo metu rinkoje nėra ne vieno naujo topinių vidurių aparato,
kuris atitiktų visus šituos reikalavimus ir būtų ne mažesnis 6". Arba
nepastebėjau. Jei toks yra, švilpkit ;)