Tema: Re: SMS siuntimas
Autorius: niekas
Data: 2018-01-19 08:07:38
Dede Polikarpas priminė- kažkada naudojau Myphone explorer.. Su ja ir
pasidarydavau ką reikia...

Bet dar vienas Q pasistojo..
Žodžiu taip- iš pačio ragelio išsiūsti SMSa grupei adresatų nesudaro
problemų..
O bet- gal yra koks nors advanced būdas: nes kai pasirenki siųsti SMSa
grupei, sumeta VISUS to kontakto tel. numerius (tipo namų/darbo/asmeninį...)
O man reikia, kad pasirinkus grupę, pas kiekvieną adresatą iš kart būtų
tik po numatytą tel. numerį..

Gal yra minčių kaip tai padaryti?

Ačiū.