Tema: Re: SMS siuntimas
Autorius: skipped
Data: 2018-01-18 20:46:58
paciam pries savaite teko spresti panasu klausima
isbandziau
AndroidSync.exe                  size:22156842
tunesgo_setup_full2710.exe       size:989874
setup_syncios.exe                size:104697482
MobileHelper_softonic.exe        size:19810498
vibo-android-mobile-manager.exe  size:17264682
taip pat ir airdroid bei airmore

sarasas kreivas, nes pavadinimus del idomumo paziurejau dabar su recuva
istrintame folderyje.
Man reikejo advanced kontaktu tvarkytuvo, tai nei viena programa netiko, bet
atsimenu, kad jos visos leidzia prisijungti pri ragelio per USB arba wifi ir
siusti SMS. Su MIUI dar yra tokia problema, kad per laida prie telefo taip
paprastai neprisijungsi, vien tik ijungti USB debugging neuztenka. Beje,
standartine Xiaomi PC suite netinka, nes ji senai nebeatnaujinama.