Tema: Re: Gal kam irgi problema su sms Anglijoje?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-12-28 20:09:20
On 12/28/17 16:21, Sniegas wrote:
> Aš gi parašiau - iki gruodžio 6 to nebuvo. Leido siųsti 160 * 3 sms be
> lietuviškų raidžių, arba 70 * 3 su lietuviškom raidėm. O po gruodžio 6
> polnaja žopa - be lietuviškų raidžių net 160 simbolių žinutės neleidžia
> siųsti, jau nekalbant apie ilgos padalinimą. Omnitelis atifutbolina -
> čia ne jų daržas. Brexit pasekmės.

o ka brexit? Taigi dar nenutiko, britai vis dar niekur neisejo.

O siaip tai panasu i koduotes problemas, tik labai keista kad jie
defaultu naudoja kazka panasaus i UTF-16, o ne koki zymiai taupesni UTF-8.

Bent jau samsungo settingsuose galima nusistatyt pageidaujama encodinga.
Paziurek ar tai konfiguruojasi tavajam ir kas ten nustatyta.