Tema: Re: Gal kam irgi problema su sms Anglijoje?
Autorius: Sniegas
Data: 2017-12-28 17:21:21
Aš gi parašiau - iki gruodžio 6 to nebuvo. Leido siųsti 160 * 3 sms be
lietuviškų raidžių, arba 70 * 3 su lietuviškom raidėm. O po gruodžio 6
polnaja žopa - be lietuviškų raidžių net 160 simbolių žinutės neleidžia
siųsti, jau nekalbant apie ilgos padalinimą. Omnitelis atifutbolina -
čia ne jų daržas. Brexit pasekmės.