Tema: Re: gaidys nx
Autorius: Bronco
Data: 2017-12-08 09:49:26
On 2017-12-08 09:33, Dainiushas wrote:
> o tu pažiūrėk pažiūrėk ilgiau į juodas raides baltam fone.

Kol man akys išvarvės? :)

> nu man akis
> pjauna sakyk ką nori.

Tai aš tau nedrįsiu prieštarauti, jei matai, reiškia matai, reiškia tau
AMOLED ekranai netinka. Aš pats njusuose jau ne kartą rašiau, jog kvaila
kvestionuoti kito žmogaus regėjimą, nes visi mes matome skirtingai.
Lygiai tas pats ir su plazmomis buvo. Kažkas matė pastovų plazmos
mirgėjimą, o kažkas jo nematė visai, kai didžioji dauguma pastebėdavo
tik baltame fone ir tai jiems nekėlė jokio diskomforto.

Problema ne tame, jog kažkas mato ar nemato, problema, jog dažnas
matantysis būna šventai įsitikinęs, jog ir kiti privalo tai matyti, kitu
atveju jie akli arba šiaip durniai :)

Todėl būtų gerai, jog ir tu suvoktum savo regėjimo niuansus ir nerašytum
šito dalyko kaip baisingiausio perspėjimo. Didelė tikimybė, jog kito
žmogaus, kuris matys spalvotas raides Super AMOLED ekrane, njusuose net
nėra. Na gal dar koks vienas maksimum. Faktiškai, tai beprasmiškas
perspėjimas.

> Taip, nuotraukas, video žiūrėt - viskas nuostabiai
> puikiai.

Taigi.