Tema: Re: gaidys nx
Autorius: Bronco
Data: 2017-12-08 00:39:08
On 2017-12-08 00:21, Dainiushas wrote:
> tai kad tas AMOLED ekranas tik Samsungo reklaminiams klipams žiūrėt ir
> tetinkamas.

Čia tik tau taip atrodo. Ne vienas review su tavimi nesutinka. Tu ten
kažką jame matai, ko daugiau nei 99% žmonių nemato. Gal kokios
specifinės regėjimo savybės?

Aš esu labai jautrus ekrano kokybei ir tikroviškam spalvų atkūrimui ir
man visai TAB S2/3 Super AMOLED tuo požiūriu nekliūna, o tik džiugina.
Apie "spalvotas raides" pirmą sykį iš paties išgirdau, bet net labai
pasistengęs nieko panašaus nepamačiau. Gal, sakau, kokio mikroskopo ar
bent padidinimo stiklo reikia? Todėl geriau žmonių negąsdink tokiomis
kalbomis.

S2/S3 ekranai puikūs, S3 dar ir HDR palaiko, iš dėžutės ištraukus iškart
randamas paruoštas naudojimui AMOLED Photo profilis, kuris, sakyčiau,
yra visai neblogai sukalibruotas, o ekrano kontrastas ne iš tolo
nesulyginamas su pačiais geriausiais LCD.

Nepatingėčiau, padėčiau S3 greta iPAD'o ir nufotkinčiau abu su DSLR, bet
tingiu žaidimais užsiimti, nes čia būtų beprasmiškas lyginimas, ir taip
akivaizdu kas iš to gausis.