Tema: Re: Fire 8hd
Autorius: 4r
Data: 2017-11-27 11:34:38
susitaupo taip : apjungia 2 krovinius kurie atkeliauja i Vilnių, tačiau
atsiranda dar kažkoks pakuotės apjungimo mokestis berods 1 eur..

4r

"none"  parašė naujienų news:ovgld4$858$1@trimpas.omnitel.net...

aš iš de siunčiasi kindle paperwhite. Pats siuntimas nekainavo.
Atsiimant prekę iš eshopwedrop paskirstymo punkto Vilniuje už atvežimą
iš DE į LT sumokėjau 3,89€.
Dar keliauja du siuntiniai, jie rašo "Sutaupykite dar daugiau pinigų:
Galite pirkti skirtingose elektroninėse parduotuvėse, apjungti visus
pirkinius į vieną užsakymą ir sutaupyti siuntimo išlaidas."

galvoju kaip čia veikia ir ar kas susitaupo.