Tema: Re: Fire 8hd
Autorius: Caponi
Data: 2017-11-09 08:21:36
Nepaisant to, kad Kindle tikrai gražiai dropteste pasirodė, bet visgi
jei jau šnekėt apie gerus dealus, tai iš pigiųjų va labai geras
variantas - https://www.gearbest.com/tablet-pcs/pp_719209.html?wid=21
(tik yra rizika, kad užsirausi ant muitų, tokiu atveju taip grubiai
+30Eur išeis)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/