Tema: Re: Kodėl netiksliai skaiĨiuoja nusėdima akumo procentais?
Autorius: Ramaas
Data: 2017-11-02 09:00:27
ne dėl to
1. nors fotikas 8MP (rašo ant dėžės 5MP) bet nuotraukos prastos čia
pirmas pigumas.
2 ekranas pagalvok, jai net fabrike uždėjo apsaugą nuo braižymosi
ekranui tai jis neapsaugotas braižymuisi tiktai ar dar kas nors slepiama
be to tokį ekrano veikimo principa ilgai naujo iphone gamintojai.
3. nėra sensoriu: accelerometer, proximity, compass, ambient light,
gyroscope

ir dar pažiūrėk 5002 ir 5006 modelius 6 turi viską ką minėjau
bet ekranas tas pats, akumas tas pats, Android OS 6.0 Marshmallow
kitas nors ir naujesnis modelis yra. o brangesnis už man atneštą
45€ (115€)

R.