Tema: Re: Kodėl netiksliai skaiĨiuoja nusėdima akumo procentais?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-10-31 22:24:08
On 10/31/17 14:36, Ramaas wrote:

> viską ten išknisau, neradau tam 7 androide ką nors su kalibravimu, yra

nieko ir nerasi, akumo voltazo kreives gyvena kur nors baKterijos
kontroleryje ir pac androidas nieko apie jas nezino.

> Nešt į garantinį? bet akumas laiko tai 2 paras, sakys tiek ir turi
> laikyt (čia pigus 69€ modelis).

Nesk. Tokie bajeriai kaip staigus baKterijos nusedimas kai teoriskai
like dar 10-20% paprastai nutinka arba baerijai esant prie mirties (pvz
mano moto360 smartwatchiui prasidejo po 2+ metu) arba kinietiskom
paTjoPkem nuo pat naujumo. Pvz kazkada nusipirkau atseit originalia LG
Nexus4 baKterija jebejui, ana nuo naujumo darydavo tokius pokstus, o po
poros savaiciu issvis issipute ir suskalde nugarele. Po to nusipirkau
originalia ir viskas vel patapo cool. Isorisikai beje niekuo nesiskyre,
paTjoPkes siais laikais "geros".