Tema: Re: Updeitai....
Autorius: amenox
Data: 2017-10-17 08:50:13
O ką ten keiktis? Specialiai po reseto neatstatinėju iš jokių bekapų kad vėl
milijonas tų appsų neatsirastu. Pradžioj įmeti ten kelias reikalingiausias
ką atsimeni ir psio. Paskui visvien kaip visada užsišika viskas, iki
sekančio reseto. :)

"Invertuota panda"  wrote in message

On 10/16/17 13:51, amenox wrote:
> Kontaktai, emeilai, žinutės - užtenka prisiloginti pirmą syk. Viskas. Visa
> kita balastas bet kada užpučiamas prireikus. Kiekvieną syk po hard reseto
> nustembu kiek vietos telefone atsilaisvina kai visi tie "patys
> reikalingiausi gyvenime" appsai dingsta.

Tai esi laimingas zmogus. Man tai po reseto dar koki menesi reguliariai
norisi keiktis.