Tema: Re: Updeitai....
Autorius: [mikro]
Data: 2017-10-16 15:46:07
taigi. kitas dalykas daznai uzsienyje bunu ir t.t. tai ka blet, specialiai
man gal trafiko gigabaitu milijona pirktis, kad spotify valintu, gal
nebesvaikstam garsiai. jei jusu tokie mazi poreikiai tai ir dziaukites, as
muzikos klausau daug ir nuolatos. nors cia vienas ponas visada giriasi, kad
nifiga, jis tai telefona naudoja pagal paskirti, o visi kiti tai jau
nebe.:DDDD

"ostapas"  wrote in message news:os2835$j5u$1@trimpas.omnitel.net...

Ir prasideda morkų siūlymas vietoj apelsinų :)

https://www.youtube.com/watch?v=551_hC414UY Kaip manai, iš lempos ten 5.2M
view'ų ir 21K upvote'ų su tokia šūdina įrašo kokybe?

Dėl likusių 40GB, tai easy. Pvz. AC/DC Spotify'juj pakankamai neseniai
atsirado. Tool'sų lyg iš vis niekada nebus. Su filmų soundtrack'ais irgi
liūdesys. Adelės 25 atsirado gal po pusmečio nuo išleidimo? ir t.t.

"Exo"  wrote in message news:os2779$hup$1@trimpas.omnitel.net...

Yra šitas: https://open.spotify.com/track/6db0c4FxUOkNq8g3hBDW3f
Bet tai o likę 40Gb? :)

Exo