Tema: Re: SIM kortelė signalizacijai
Autorius: MRT
Data: 2017-09-28 17:18:37

> O realiai yra naudos is to pildyko kai uzrauke ta 2ct/min belekur uz 5ct/men sms'a? Pildyke aisku galima rasti pigesne kombinacija
> su netu, bet ar atstoja pildymo nepatogumus? Be neto kazkoks liudnas pasirinkimas, nebent niekam neskambini. Su netu gal siek tiek
> geriau, bet +- tas pats organas, tai tas geriau tai tas. Su tom nOlaidoms pildyk planams isvis kazkoks pasityciojimas.

Realiai buciau pabeges, bet saskaitos likutis prilaiko..
Anksciau naudojausi PLIUS paslauga su 2Euroct/min..
Dabar pakanka (arba per daug) 60min uz 1,30Eur.. tai kiek brangiau iseina..
Ir zmona = drauge, tai 0,29Eur/men per abu is to likucio..

Latvija tapo p***dec koks uzsienis - paliko be rysio kaip ir zadejo..
http://www.pildyk.lt/planai-tarifai/es/
DIENINIS (galioja 24 val.) - 10 min. - 1 Eur
SAVAITINIS (galioja 7 d.) - 50 min. - 4 Eur
Įeinančio skambučio minutės skaičiuosis iš suteikto minučių kiekio.
Atsiliepti Latvijoj su Pildyku - 8-10ct/min :)
arba imt standartini plana (kol neuzrauke) - tada 0,0125ct/min atsiliept.

Realiai pliurliantiems tie planai kur po 2-3 Eur/men daznai pakankami.
Man pildykas = islaidos mobilkai ir yra tie ~3Eur/metams.