Tema: Re: SIM kortelė signalizacijai
Autorius: kef
Data: 2017-09-26 17:35:44
A jo, cia gerai tiems kas pamirsta ar turi kitokiu problemu. Tapsnoklis turi
ir kalendoriu ir tasks. Iskisti i desktopa artimiausius eventus - 0
problemu. Praziopsoti - 0 sansu bent man. Kad ir kiek kainuotu sms, karta i
3 men pigiau nei du men po 0.5€. Bet cia kaip kam patinka. Galima ir kitaip
automatizuoti.