Tema: Re: ragelis ar apyrankė vaikui?
Autorius: Doncius
Data: 2017-08-04 08:32:55
Tas is mano nuorodos diena atlaiko pilnai. Gryzta vakare su dar 2 (puse)
padalom. Jei nepakrauni is vakaro - ryte randi jau su raudona indikacija,
bet dar neissijungusi.

"Invertuota panda"  parašė naujienų news:olvus0$88r$1@trimpas.omnitel.net...

On 8/3/17 11:02, spakainas wrote:
> Nagi pafleiminkit, kas ką naudojat. Baxūrui rudenį 7 metai, išleidžiu
> mokyklon. Telefoną stopudovai pames/pavogs/užmirš kur nors. Kaip ten su
> apyrankėm reikalai? Yra kokių nors kurios gali atskirai be telefono bent
> kiek funkcionuot, ar čia vis dar kostmosas? Nu tipo kad laiką rodytų,
> galėtų man paskambint, gps kad turėtų - kad galėčiau matyt kur jis šiuo
> metu yra ir pan. Aišku būt gerai papigiai, nes brangią atims.
> p.s. aš su apyrankėm visai nesusidūręs.

kosTmosas. Bo daug energijos poreikiai GSM/GPS/Etc reikalams yra gerokai
didesni nei telpa i laikrodi.

Man kazkada padovanojo toki:
https://www.aliexpress.com/item/2017-Newest-Android-Smart-watch-S8-TD-Screen-3G-Android-Smartwatch-S8-Camera-WCDMA-GSM-smartwatch/32821859535.html

Tai is esmes butu tai ko nori, tik akumas tai dienos ne is tolo neistvers.