Tema: Re: ragelis ar apyrankė vaikui?
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-03 22:35:22
O tu suvoki, kad visos tavo radijos, telikai, mobiliakai, GPS'ai, WiFi
devaisai, mentų ir kitų spec tarnybų racijos gaudo iki jų (ir tavęs)
atsklindančias elektromagnetines bangas? Galų gale net laidai sienose jas
spinduliuoja? Ir net jei tu nuo telebašnios per 10km, tai nereiškia, kad
tavo gaunamas nuo jos spinduliavimas yra mažesnis (spinduliuojama kW eilės
galios), nei debiliako kišenėj (mW).
Mes visi gyvenam tokiam elektromagnetinių bangų sukury, kad kiekvienas
atskirai paimtas personalinis gadžetas tėra lašas jūroj.
Žodžiu, jei nelabai supratimo turi, tai viskas OK, bet tik mandro vaidint
nereikia, kur ne tavo sritis...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/