Tema: Re: Tai ką pirkt?
Autorius: [mikro]
Data: 2017-03-23 17:55:58
nu turimas oneplus 3 kas del garso, tai tikrai nera blogai. visokiems
samishito aparatams kiek teko klausyt, nexusams visiems is eiles ner ka
lygintis. ausines normalias panaudok. siaip nzn kas ten prikomplektuota tau
buvo, mano onepluso dezuteje nebuvo jokiu ausiniu vapse:)
o del toucho, nzn, viskas ok - bet as ir stiklu ten visokiu nenaudoju -
nemegstu:)

"shadow"  wrote in message news:ob03je$fbb$1@trimpas.omnitel.net...

"spakainas"  parašė > Tik jau blin koks plonas, net su
nugarėle dxja plonas, kam juos tokius dabar daro - dadėtų 1 mm, įkaltų
batarkę didesnę.

    :D dar neteko girdeti,kad kas skustusi del plonumo,dazniausiai
atvirksciai. Manau storesnis ne taip gerai rankoj guletu.
>Beje, pačiuose kraštuose tačskrynas silpniau veikia, nevisad pasižmygia
- čia kokia nors apsauga dėl savaiminių pasispaudimų, ar tiesiog kad
apsauginis stikliukas užklijuotas, dėl to gliučina?

    -kazkaip nepastebejau,tikriausiai del apsauginio

>Na ir šiaip garso kokybė per ausines tokia so-so, ir pačios ausinės
nelabai ;]

    -apie garsa per ausines galima spresti tik paklausius per geras ausines.
Siaip kiek teko girdeti atsiliepimu,tai pagal garso kokybe tarp kitaicu 1+
nusileidzia tik Nubia aparatams,bo ten porimciai padirbeta ties siuo reikalu
(atskiras cipas ir pan).
Apsiprasi su androidu (nepatingek pasikapstyt,Oxygen turi keleta tikrai geru
fyciu),prisitaikysi pagal savo poreikius ir nenoresi nieko geriau ;)
Sekmes!