Tema: Re: Kas dabar geriausio Kinijoje?
Autorius: pininfarina@work
Data: 2017-03-07 06:40:28
Na, tam telefone is mano nuorodos kameros sensorius lygtai toks pat, kaip LG
G6.

"ROOTS"  wrote in message news:o9krj1$e91$1@trimpas.omnitel.net...

Na itariu jei nori GEROS kameros, tai kinieciai atkris. Kiek cia berasinetu
va sito va kamera tikrai nebloga. Arba tada ir kaina bus irgi "nebloga"
Nes daznai zmones nelabai susigaudo kas yra gera kamera, o ir poreikiai
zmoniu skriiasi. Zmona ir dar pora draugu turi Elephone P9000, labai gerai
vartosi, akumas gerai laiko. O vat kamera man visiskas shudas, o vienam
pazystamui ta kamera gera.
Vat man mano LG G4 kamera yra gera, aisku noretusi dar geresnes, bet tikrai
kaip telefono tai gera. Didelis jos pliusas yra manual rezimas. Realiai man
tame G4 truksta tik ilgiau laikancio akumo.

"bat0nas"  wrote in message news:o9ju7j$kh1$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017.03.06 10:00, bat0nas wrote:
> Vytūkai?
>

> Reikalavimai:
> - kad nebūtų visiškas noname (Xiaomi kaip suprantu yra labai labai OK)
> - kad skraidytų viskas (tai matomai reikia kažką naujesniu SoC ir su 4GB
> atminties imti)
> - Android 7 (iš gamintojo prioritetas; tiks ir iš XDA)

Gavau dar vieną reikalavimą:
- Gera kamera (nes pasirodo tas veikėjas - youtube'ris)

Kažkodėl pradedu galvoti, kad visi kinietiški variantai tiesiog atkrenta
ir lieka iš pigesnių koks nors senas Moto 4G arba jau brangūs Google
Pixel Huawei P9 ir pan.