Tema: Re: MWC 2017
Autorius: invertuota panda
Data: 2017-02-27 13:38:06
On Mon, 27 Feb 2017 09:41:46 +0100, Zyza <maskatuoklis@hotmail.com> wrote:

>Patiko mėnesis standby :) Bet dizainas tai tragiškas...

mėnesis tik pas 3310 dumbfoną. Ir tai visiškai nieko naujo, net
simbianiniai smartfonai tipo e52 turejo mėnesį standbajaus. Šiuo
požiūriu 3310 yra labai silpnas pasiūlymas.

Šiaip man visai patiko somy pasiūlymai. Pagaliau tarp tų visų
aziatiškų popierinių drakonų vėl gurkšnis šviežio daugmaž
europietiško non nonsense engineeringo ir dezigno. Tokio superslowmo
kol kas dar niekas negali pasiūlyti, nei abalei nei zumzungas.

--
kthxbai