Tema: Re: googlas eilinį kartą apsiloxino...
Autorius: Vytooks
Data: 2017-02-09 09:13:07
Užregistruoji savo coolpadą jų svetainėje kur jis pririšamas pagal HW ID ir tada per internetą galima jį valdyti.
Aišku tuoj kils triukšmas, kad ir kiniečiai gali valdyti ir kad cusom'iniame FW galima užblokuoti prieigą, bet realiai kas tuo užsiims?
Galų gale, nei man rūpi kiniečiai, nei aš jiems, vistiek visi mob šnipams kaip ant delno.
O dėl cusom'inio FW aišku yra tokių, kur maximaliai pašalintas kinu softas, bet tie FW tokie krevi, kad neįmanoma naudotis.