Tema: Re: Android su max baterija
Autorius: [mikro]
Data: 2017-01-26 18:57:36
ai tai cia jau kaip laikrodis naudojamas vadinasi daiktas... tokie I
statistika nesiskaito tskant

"stilius"  wrote in message news:o6cukp$cns$1@trimpas.omnitel.net...

Telefono laikymas nuo naudotojo priklauso. Va patikėt negalėjau,
samsung mini 4 laiko 8 paras. Telefono amžius 2 metai.
Telofonas su gamykliniais nustatymais. App'ai nenaudojami, nėra
jame nei samsung, nei google paskyros, skambučiai 1-3 per
dieną.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/