Tema: Re: Android standartiniu programeliu istrynimas
Autorius: Aras
Data: 2017-01-25 16:06:07
Vat aš tai neatseksiu. Vaikis sako, kad lyg ir su kažkokiu žaidimu nuolat aktyvuojasi (Clash Royal ar koks ten, dabar nepamenu), bet jis dar neatseka.
Pas mane ir kitam kompe tas S-Health irgi guli kamputy, bet šiandien pranešė, kad sėkmingai atsinaujino, nors aš es uuždraudęs savarankiškus atnaujinimus. Tai taip ir nesupratau.
Užknisa ta įrenginių saviveikla - išmanūs pidarėliai ble vaidina.